Πολιτική Απορρήτου
Προστασία των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα
Στο πλαίσιο χρήσης των υπηρεσιών της, και ειδικότερα των υπηρεσιών που είναι προσβάσιμες στον ιστότοπο ή στις εφαρμογές της για κινητές συσκευές, η AIR FRANCE, ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων, συλλέγει και επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν. Η παρούσα πολιτική απορρήτου ("Πολιτική") ισχύει για όλα τα δεδομένα που επεξεργαζόμαστε, ιδιαίτερα όταν κάνετε κράτηση, αγοράζετε εισιτήριο, ταξιδεύετε μαζί μας, αγοράζετε ή χρησιμοποιείτε όλες τις υπηρεσίες μας, επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας, χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές μας για κινητές συσκευές ή όταν αλληλεπιδράτε μαζί μας μέσω των διαφόρων καναλιών που έχετε στη διάθεσή σας. Είναι σημαντικό να διαβάσετε την παρούσα Πολιτική, καθώς και οποιαδήποτε άλλη πολιτική απορρήτου που ενδέχεται να σας υποβάλουμε –όπως η Πολιτική Απορρήτου Flying Blue εάν είστε μέλος του προγράμματος επιβράβευσής μας– ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν, τα μέσα που εφαρμόζονται για την προστασία τους και τις μεθόδους με τις οποίες μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας.
Η παρούσα Πολιτική δεν αποτελεί σύμβαση και δεν παράγει καμία συμβατική υποχρέωση.
Καθώς ο σεβασμός της ιδιωτικής ζωής είναι ένα από τα κύρια μέληματά μας και στο επίκεντρο της εμπειρίας που θέλουμε να προσφέρουμε μέσω των υπηρεσιών μας, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε υψηλό επίπεδο προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υφιστάμενων πελατών μας, των υποψήφιων πελατών μας, των χρηστών του ιστότοπού μας ή των εφαρμογών μας για κινητές συσκευές και, γενικότερα, οποιουδήποτε ατόμου που υπόκειται στις από μέρους μας διαδικασίες επεξεργασίας. Αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να συμμορφωνόμαστε με τους κανονισμούς που ισχύουν για το σύνολο της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που εφαρμόζουμε, ιδίως με τις διατάξεις του γαλλικού νόμου περί προστασίας δεδομένων (Informatique et Libertés) της 6ης Ιανουαρίου 1978 όπως τροποποιήθηκε και τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679) ή "ΓΚΠΔ". Πιο συγκεκριμένα, δεσμευόμαστε να σεβόμαστε τις ακόλουθες αρχές:
- Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα υποβάλλονται σε επεξεργασία με νόμιμο, δίκαιο και διαφανή τρόπο (νομιμότητα, δικαιοσύνη, διαφάνεια).
- Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται για καθορισμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς και δεν υποβάλλονται σε περαιτέρω επεξεργασία με τρόπο ασυμβίβαστο με αυτούς τους σκοπούς (περιορισμός σκοπού).
- Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα συλλέγονται με επαρκή και σχετικό τρόπο, και περιορίζονται στους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία (ελαχιστοποίηση δεδομένων).
- Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα είναι ακριβή, διατηρούνται επικαιροποιημένα και λαμβάνονται όλα τα εύλογα μέτρα για να διασφαλιστεί ότι τα δεδομένα που είναι ανακριβή, όσον αφορά τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία, διαγράφονται ή επικαιροποιούνται (ακρίβεια).
Δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε τις κατάλληλες εσωτερικές διαδικασίες προκειμένου να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση όλων των συνεργατών μας και να διασφαλίσουμε τη συμμόρφωση με αυτούς τους κανόνες εντός του οργανισμού μας. Επιπλέον, αναλαμβάνουμε να εφαρμόσουμε τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να εγγυηθούμε κατάλληλο επίπεδο ασφάλειας και να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα από τον σχεδιασμό των διαδικασιών επεξεργασίας που εφαρμόζουμε. Τέλος, συμβατικά επιβάλλουμε το ίδιο επίπεδο προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στους υπεργολάβους μας. Προκειμένου να διασφαλίσουμε την ορθή εφαρμογή αυτών των κανόνων, διορίσαμε έναν Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) που είναι ο προνομιακός εκπρόσωπος της εθνικής επιτροπής για την πληροφορική και τις ελευθερίες (CNIL), η οποία είναι η αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στη Γαλλία.
3,1. Κοινές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Ενδέχεται να συλλέξουμε και να επεξεργαστούμε τις ακόλουθες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα:
β) Στοιχεία επικοινωνίας, προσωπικού λογαριασμού ή εγγραφής Τα στοιχεία επικοινωνίας σας περιλαμβάνουν τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση e-mail σας. Όταν δημιουργείτε έναν προσωπικό λογαριασμό ή εγγράφεστε σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία, ενδέχεται επίσης να καταγράψουμε την ταχυδρομική σας διεύθυνση, τα αναγνωριστικά σας και οποιαδήποτε άλλα δεδομένα μας παρέχετε μέσω των αντίστοιχων φορμών εγγραφής. Στην περίπτωση ασυνόδευτων ανηλίκων, συλλέγουμε τα στοιχεία επικοινωνίας των γονέων ή του νόμιμου εκπροσώπου αλλά και των υπευθύνων που θα αφήσουν το παιδί στο αεροδρόμιο αναχώρησης και θα το παραλάβουν στο αεροδρόμιο άφιξης. Εάν βρίσκεστε σε επαγγελματικό ταξίδι, είναι επίσης πιθανό να συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας, όπως το όνομα και τη διεύθυνσή της εταιρείας, μέσω των αντίστοιχων αριθμών συμβολαίου ή αναφορών λογαριασμού Bluebiz.
γ) Πληροφορίες σχετικά με τις κρατήσεις σας, τις αγορές εισιτηρίων ή άλλες υπηρεσίες Όταν κάνετε κράτηση σε πτήση μας, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα που παρέχετε σε αυτήν την περίπτωση. Αυτά τα δεδομένα περιέχουν τις λεπτομέρειες των πτήσεών σας, καθώς επίσης τις τιμές και τις ημερομηνίες των κρατήσεών σας. Επεξεργαζόμαστε επίσης πληροφορίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες που είναι πιθανό να επιλέξετε επιπλέον, όπως επιλογές για πρόσθετες αποσκευές και αλλαγή θέσης, καθώς και τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την οριστικοποίηση και την πληρωμή της κράτησής σας. Όταν αγοράζετε προϊόντα από τον ιστότοπο Air France Shopping, συλλέγουμε επίσης πληροφορίες σχετικά με αυτές τις αγορές.
ε) Πληροφορίες για τα προγράμματα επιβράβευσής μας Όταν γίνετε μέλος των προγραμμάτων επιβράβευσης Flying Blue και Bluebiz, επεξεργαζόμαστε τον αριθμό μέλους σας, το υπόλοιπο των Miles ή Blue Credits σας, τα μπόνους και τα προνόμια σας, τον τύπο συνδρομής σας, το καθεστώς σας και άλλες πληροφορίες που συνδέονται με τον λογαριασμό σας. Καταγράφουμε επίσης τις συναλλαγές με τις οποίες κερδίζετε ή ξοδεύετε Miles ή Blue Credits. Καταγράφουμε, μεταξύ άλλων, το είδος της συναλλαγής (π.χ. πτήση), την ημερομηνία της συναλλαγής, τα Miles ή τα Blue Credits που αποκτήθηκαν ή χρεώθηκαν και τον πωλητή (Air France, KLM ή συνεργάτες). Είναι επίσης πιθανό να συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή σας σε άλλο πρόγραμμα συνεργατών όταν κάνετε την κράτησή σας για να σας παρέχουμε τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα. Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες συνδρομής σας στο Flying Blue για να σας παρέχουμε ή να προωθήσουμε τις υπηρεσίες μας (βλ. ενότητα 5.1 παρακάτω). Μπορείτε να συμβουλευτείτε την Πολιτική Απορρήτου του προγράμματος Flying Blue για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγουμε σε σχέση με τη συνδρομή σας στο πρόγραμμα.
στ) Συνδρομή σε άλλες προσφορές ή προγράμματά μας (Κάρτες συνδρομής, Κάρτα νέων ή ηλικιωμένων, Κάρτα σαββατοκύριακου, Υπηρεσία για παιδιά, Υπηρεσία Saphir) Όταν εγγράφεστε σε μία από τις προσφορές ή σε ένα από τα προγράμματά μας, συλλέγουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επικύρωση της συνδρομής σας, για την παροχή της υπηρεσίας και για τη χορήγηση αντίστοιχων παροχών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Όταν εγγράφεστε σε μία από τις προσφορές ή σε ένα από τα προγράμματά μας, συλλέγουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επικύρωση της συνδρομής σας, για την παροχή της υπηρεσίας και για τη χορήγηση αντίστοιχων παροχών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας.
ζ) Ενεργοποίηση υπηρεσιών ψυχαγωγίας για το ταξίδι σας (Air France CONNECT Wi-Fi Pass και Air France Play) Όταν εγγράφεστε σε μία από τις προσφορές ψυχαγωγίας μας, συλλέγουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επικύρωση της συνδρομής σας, για την παροχή της υπηρεσίας και για τη χορήγηση αντίστοιχων παροχών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Τα δεδομένα περιήγησής σας στο διαδίκτυο δεν αποθηκεύονται.
η) Αλληλεπιδράσεις, ηλεκτρονικές ή τηλεφωνικές επικοινωνίες Όταν επικοινωνείτε μαζί μας μέσω e-mail, σε chat απευθείας στο διαδίκτυο ή σε κοινωνικά δίκτυα, αποθηκεύουμε αυτές τις συνομιλίες. Είναι επίσης πιθανό να καταγράφουμε τηλεφωνικές κλήσεις όταν επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών μας ως μέρος της παρακολούθησης της ποιότητας των υπηρεσιών μας ή για σκοπούς αποδείξεως ή αποτροπής απάτης. Καταγράφουμε επίσης τις προτιμήσεις επικοινωνίας σας, για παράδειγμα όταν εγγράφεστε σε ενημερωτικά δελτία μας ή διαγράφεστε από αυτά, ή όταν επιλέγετε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την κράτησή σας (όπως η κάρτα επιβίβασης και οι ενημερώσεις κατάστασης πτήσης) μέσω άλλων καναλιών (όπως WhatsApp, Facebook, Messenger ή WeChat).
ι) Πληροφορίες σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Για να διευκολυνθεί η δημιουργία του λογαριασμού σας καθώς και οι μελλοντικές σας συνδέσεις, μπορείτε να συνδέσετε αυτόν τον λογαριασμό με τα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram, κ.λπ.). Έτσι, θα επωφεληθείτε από βελτιστοποιημένη πλοήγηση στον ιστότοπο ή στις εφαρμογές μας για κινητές συσκευές. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν μοιραζόμαστε δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα με τους παρόχους αυτών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Λαμβάνουμε στατιστικά στοιχεία επισκεπτών από το Facebook σε σχέση με τη σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που λαμβάνουμε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε, καθώς και για την αλλαγή των ρυθμίσεών σας, στον ιστότοπο του παρόχου κοινωνικής δικτύωσης και στην πολιτική απορρήτου του.
ια) Άλλες πληροφορίες που αποφασίζετε να μοιραστείτε μαζί μας Επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες που επιλέγετε να μοιραστείτε μαζί μας, για παράδειγμα όταν μοιράζεστε τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις σας στον ιστότοπό μας, όταν αφήνετε ένα σχόλιο στη σελίδα μας στο Facebook ή όταν απαντάτε σε ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών.
3.2. Ειδικές κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα Όπως αναφέρεται στην ενότητα παραπάνω και προκειμένου να σας παρέχουμε την κατάλληλη υπηρεσία, ενδέχεται να συλλέξουμε ευαίσθητες πληροφορίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Πράγματι, αυτά τα δεδομένα, όπως συγκεκριμένες ανάγκες συνδρομής ή προτιμήσεις γευμάτων, ενδέχεται να παρέχουν έμμεσα ενδείξεις για την εθνική σας καταγωγή, τις θρησκευτικές σας πεποιθήσεις ή την κατάσταση της υγείας σας και είναι πιθανό να εμπίπτουν στο άρθρο 9 του ΓΚΠΔ. Αυτά τα δεδομένα συλλέγονται μόνο με τη συγκατάθεσή σας –όταν επιλέγετε τις αντίστοιχες παροχές κατά τη στιγμή της κράτησης– και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την παροχή της σχετικής υπηρεσίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Μπορείτε φυσικά να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας τη στιγμή συλλογής αυτών των πληροφοριών, ωστόσο αυτή η προσέγγιση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να μην επωφεληθείτε από αυτές τις υπηρεσίες ή παροχές. Τα βιομετρικά δεδομένα υπόκεινται επίσης σε αυστηρότερους κανόνες. Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρεται στην ενότητα 3.1.δ, δεν συλλέγουμε ούτε επεξεργαζόμαστε βιομετρικά δεδομένα σας όταν τέτοια τεχνικά μέσα εφαρμόζονται στα αεροδρόμια αναχώρησης ή άφιξης στα οποία λειτουργούμε.
3.4 Ειδικές υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, καμπάνιες ή διαγωνισμοί Για ορισμένες υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, καμπάνιες, παίγνια ή διαγωνισμούς που ενδέχεται να προσφέρουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας πέραν των συνήθως υπηρεσιών μας, ενδέχεται να συλλέξουμε άλλους τύπους δεδομένων από αυτούς που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική. Σε αυτήν την περίπτωση, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, οι πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία αυτών των δεδομένων ενδέχεται να σας κοινοποιηθούν μέσω συγκεκριμένων ειδοποιήσεων ή πολιτικών απορρήτου κατά τη λήψη της εφαρμογής ή την εγγραφή στην υπηρεσία, την εκδήλωση, την καμπάνια ή τον διαγωνισμό χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη φόρμα.
3.5 Συλλογή στοιχείων ανηλίκων Συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν ανηλίκους κάτω των 16 ετών μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεση των γονέων ή των έχοντων τη γονική μέριμνα. Εάν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν ανηλίκους κάτω των 16 ετών συλλέγονται χωρίς αυτή τη συγκατάθεση μέσω της ιστοσελίδας, των εφαρμογών ή των ιστοτόπων για κινητές επικοινωνίες της AIR FRANCE, οι γονείς ή οι έχοντες τη γονική μέριμνα δύνανται να αντιταχθούν στην αντίστοιχη επεξεργασία ή να ζητήσουν τη διαγραφή των εν λόγω δεδομένων (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;").
Στο πλαίσιο των σχέσεών μας, είναι πιθανό να συλλέγουμε τις κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αναφέρονται παραπάνω με διάφορους τρόπους:
α) Συλλέγουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που μας παρέχετε απευθείας Έτσι, συλλέγουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όταν κλείνετε πτήση μαζί μας, πραγματοποιείτε τις αγορές σας, κάνετε την εγγραφή σας, δημιουργείτε έναν διαδικτυακό λογαριασμό, εγγράφεστε σε ένα από τα προγράμματα επιβράβευσής μας, υποβάλετε αίτημα ή παράπονο, απαντάτε σε μια έρευνα ικανοποίησης, αφήνετε ένα μήνυμα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, συνομιλείτε με ένα chatbot, εγγράφεστε για να λαμβάνετε τα e-mail ή τις ειδοποιήσεις μας για κινητές συσκευές ή εγγράφεστε σε μία από τις εκδηλώσεις, τους διαγωνισμούς ή τις συγκεκριμένες καμπάνιες μας.
β) Λαμβάνουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα από τον ταξιδιωτικό πράκτορα ή το ταξιδιωτικό σας γραφείο, τις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες μας ή άλλες εταιρείες που εμπλέκονται στην οργάνωση και διαχείριση των ταξιδιών σας Λαμβάνουμε τα δεδομένα σας από αυτά τα τρίτα μέρη μέσω του συστήματος κρατήσεων (GDS ή άλλης τεχνολογίας) προκειμένου να είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες και τις παροχές μας. Για παράδειγμα, όταν κλείνετε πτήση μέσω ενός ταξιδιωτικού γραφείου ή ενός ιστότοπου online κρατήσεων, λαμβάνουμε όλα τα δεδομένα που απαιτούνται για τη διαχείριση της κράτησής σας και την ολοκλήρωση του ταξιδιού σας. Οι εταιρείες που συμμετέχουν στην οργάνωση και τη διαχείριση των ταξιδιών σας είναι επίσης υπεύθυνες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα στις αντίστοιχες πολιτικές απορρήτου τους.
ε) Εάν χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενδέχεται να λάβουμε πληροφορίες και από τον πάροχο κοινωνικής δικτύωσης Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα 3 "Ποιες είναι οι διαφορετικές κατηγορίες των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα που επεξεργαζόμαστε;" παραπάνω.
5.1 Σκοποί επεξεργασίας Οι κύριοι σκοποί για τους οποίους χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα είναι:
α) Για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας Γενικά: προκειμένου να διαχειριστούμε τις κρατήσεις σας, τους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς σας και τις αγορές σας, πρέπει να επεξεργαστούμε τις περισσότερες από τις πληροφορίες που αναφέρονται στην ενότητα 3.1. Μεταξύ άλλων, χρειαζόμαστε τα στοιχεία ταυτοποίησής σας για την ταυτοποίησή σας και την έκδοση του εισιτηρίου σας. Για να σας παρέχουμε όλες τις πληροφορίες για την πτήση σας, τα διάφορα στάδια του ταξιδιού σας (check-in, επιβίβαση) και τις αλλαγές στην κατάσταση της πτήσης σας, χρειαζόμαστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Για να σας παρέχουμε μια υπηρεσία που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, επεξεργαζόμαστε επίσης όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με το ταξίδι σας και τις προτιμήσεις σας, ιδίως εάν έχετε δημιουργήσει προσωπικό λογαριασμό. Νομική βάση επεξεργασίας: Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα επειδή είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασης μεταφοράς και την παροχή των υπηρεσιών μας.
β) Για να διαχειριστούμε τη συμμετοχή σας στα προγράμματα επιβράβευσής μας Γενικά: προκειμένου εσείς ή η επιχείρησή σας να επωφεληθείτε από τις εκπτώσεις και τα μπόνους που παρέχονται από τα προγράμματα επιβράβευσής μας, επεξεργαζόμαστε το επώνυμό σας, τα στοιχεία επικοινωνίας, τα στοιχεία μέλους, τις πληροφορίες κρατήσεων, τις αγορές και, εάν ισχύει, οποιαδήποτε αλληλεπίδραση ή επικοινωνία με τις υπηρεσίες μας (βλ. ενότητα 3.1 α, β, γ, ε, στ). Νομική βάση επεξεργασίας: επεξεργαζόμαστε αυτά τα δεδομένα επειδή είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασής σας εγγραφής μέλους, τη διαχείριση των λογαριασμών σας και τα σχετικά οφέλη.
γ) Για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας online ή στις εφαρμογές μας για κινητές συσκευές και σας προσφέρουμε μια βέλτιστη εμπειρία Γενικά: για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε το ονοματεπώνυμό σας και τα στοιχεία πτήσης σας όταν κάνετε check in στην εφαρμογή μας για κινητές συσκευές. Ορισμένες από τις διαδικτυακές μας υπηρεσίες και η εφαρμογή χρησιμοποιούν την τοποθεσία σας, π.χ. για να σας δείξουν την πλησιέστερη τοποθεσία. Προκειμένου να απλοποιήσουμε τη χρήση των διαδικτυακών μας υπηρεσιών ή των εφαρμογών μας και να σας προσφέρουμε βέλτιστη εμπειρία, ενδέχεται να αναλύσουμε τη χρήση των ψηφιακών μέσων που σας προσφέρουμε, ιδίως χρησιμοποιώντας cookie και παρόμοιες τεχνολογίες (βλ. ενότητα 3.1.ζ). Στόχος μας είναι, για παράδειγμα, να κατανοήσουμε ποιο ψηφιακό κανάλι (e-mail, μέσο κοινωνικής δικτύωσης) ή ποια συσκευή (επιτραπέζιος υπολογιστής, tablet ή smartphone) προτιμάτε, προκειμένου να προσαρμόσουμε την επικοινωνία μας στο κανάλι ή στην ψηφιακή συσκευή που χρησιμοποιείτε περισσότερο. Εάν διακόψετε τη συνεδρία κράτησης στον ιστότοπό μας, ενδέχεται να σας στείλουμε ένα e-mail με έναν σύνδεσμο για τη συνεδρία σας, ώστε να συνεχίσετε από εκεί που σταματήσατε. Αυτού του είδους τα e-mail θα σας σταλούν μόνο εάν το έχετε ζητήσει ή εάν έχετε συμφωνήσει να λαμβάνετε ενημερώσεις μέσω e-mail και ειδικές προσφορές (βλ. ενότητα 4.1.ε). Μπορείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας για αυτά τα e-mail ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής, τροποποιώντας τις προτιμήσεις επικοινωνίας στον λογαριασμό σας (εάν υπάρχουν) ή επικοινωνώντας μαζί μας (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω).
Νομική βάση επεξεργασίας: Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα επειδή είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασης μεταφοράς και την παροχή των υπηρεσιών μας, αλλά και για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων που περιγράφονται παραπάνω, προκειμένου να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα μέσω του καναλιού της επιλογής σας. Τα δεδομένα που σχετίζονται με την τοποθεσία σας υποβάλλονται σε επεξεργασία κατόπιν συγκατάθεσής σας.
δ) Για τη διεξαγωγή στατιστικών ερευνών και βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας Γενικά: πραγματοποιούμε έρευνες σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών μας, τα προγράμματα επιβράβευσης, τις ιστοσελίδες, τις εφαρμογές για κινητές συσκευές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και για τις τάσεις συμπεριφοράς και τις προτιμήσεις των πελατών και των χρηστών μας. Χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας για να αναπτύξουμε καλύτερες υπηρεσίες και προσφορές για τους πελάτες μας, να βελτιώσουμε τα προγράμματα επιβράβευσής μας, να παρέχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιώσουμε τη σχεδίαση και το περιεχόμενο των ιστοτόπων και των εφαρμογών μας για κινητές συσκευές.
Κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα: για τη διεξαγωγή της έρευνάς μας, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τις κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που περιγράφονται στην ενότητα 3.1. Χρησιμοποιούμε επίσης τις διάφορες έρευνες που πραγματοποιούμε για να μετρήσουμε την ικανοποίησή σας και να κατανοήσουμε καλύτερα τις προσδοκίες σας. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε τα δεδομένα της κράτησής σας και τις πρόσθετες υπηρεσίες που αγοράζετε (επιλογές για πρόσθετες αποσκευές και αλλαγή θέσης) για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε πιο σχετικές προσφορές. Για παράδειγμα, εάν τα αναλυτικά μας στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες σε ορισμένες πτήσεις είναι πιθανότερο να επιλέξουν θέσεις με περισσότερο χώρο, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να προσφέρουμε περισσότερες θέσεις του ίδιου τύπου σε παρόμοιες πτήσεις.
Νομική βάση επεξεργασίας: Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων που περιγράφονται παραπάνω. Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε, βάσει ειδικών λόγων για την ιδιαίτερη κατάστασή σας, στην επεξεργασία των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα για τους σκοπούς στατιστικής έρευνας (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;").
ε) Για να σας στέλνουμε ενημερώσεις και ειδικές προσφορές προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντά σας Γενικά: εάν έχετε εγγραφεί για αυτό, σας στέλνουμε εξατομικευμένες ανακοινώσεις και προσφορές μέσω e-mail για προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με την εταιρεία μας. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή (δείτε τους όρους παρακάτω).
Κανάλια: Χρησιμοποιούμε διαφορετικά κανάλια, όπως e-mail, ειδοποιήσεις push για κινητά, ταχυδρομείο, διαφημιστικό χώρο σε ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα:
- E-mail που αφορούν την κράτησή σας και τη διαχείριση της πτήσης σας: Εάν κλείσετε πτήση μαζί μας, θα λάβετε διάφορα e-mail σχετικά με την κράτησή σας (π.χ. επιβεβαίωση κράτησης, πληροφορίες για το check-in και την επιβίβαση). Αυτά τα μηνύματα περιέχουν διαφημίσεις και προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας μας.
- E-mail που περιέχουν ενημερώσεις σχετικά με τα νέα της εταιρείας και τις προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες μας: Αυτά τα e-mail περιέχουν προσφορές για προϊόντα και υπηρεσίες μας, αλλά και παρόμοιες υπηρεσίες που προσφέρονται από τους συνεργάτες μας. Με τη συγκατάθεσή σας, ενδέχεται επίσης να σας στείλουμε e-mail σε ειδικές περιπτώσεις, όπως μια ειδική προσφορά για τα γενέθλιά σας ή εξατομικευμένες προσφορές για ένα επερχόμενο ταξίδι τους προσεχείς μήνες μετά την επιστροφή σας.
E-mail για τα προγράμματα Flying Blue και Bluebiz: Ως μέλος του προγράμματος επιβράβευσης Flying Blue, λαμβάνετε e-mail που περιέχουν συγκεκριμένα την κατάσταση του λογαριασμού σας και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη βασική λειτουργία του προγράμματος. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα του προγράμματος, εξατομικευμένες προσφορές από το Flying Blue, αλλά και από συμμετέχουσες αεροπορικές εταιρείες ή άλλους συνεργάτες μας. Εάν είστε μέλος του προγράμματος επιβράβευσης BlueBiz, θα λαμβάνετε μέσω e-mail τα τελευταία νέα του προγράμματος καθώς και τις προσφορές μας ή τις προσφορές των συνεργατών μας. Μπορείτε να συμβουλευτείτε την Πολιτική Απορρήτου του προγράμματος Flying Blue για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγουμε σε σχέση με τη συνδρομή σας στο πρόγραμμα. Θα βρείτε επίσης μια επισκόπηση των συμμετεχουσών αεροπορικών εταιρειών και των συνεργατών μας Flying Blue και Bluebiz στους ιστότοπους FlyingBlue και Bluebiz . - Απευθείας μηνύματα μέσω άλλων καναλιών επικοινωνίας: Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε άλλα κανάλια επικοινωνίας για να σας στείλουμε άμεσα μηνύματα με εξατομικευμένες διαφημίσεις και ειδικές προσφορές, όπως ταχυδρομείο, ειδοποιήσεις push για κινητές συσκευές ή κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Messenger, WhatsApp ή WeChat).
- Εμφάνιση σχετικών πληροφοριών και εξατομικευμένων διαφημίσεων σε ιστότοπους και εφαρμογές: δείτε την πολιτική μας για τα cookie. Ενδέχεται επίσης να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα για να σας αποκλείσουμε από διαφημίσεις που δεν ισχύουν πλέον για εσάς. Για παράδειγμα, εάν συνδεθείτε στον ιστότοπό μας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού AIR FRANCE ή του λογαριασμού σας Flying Blue, ή εάν επισκεφτείτε τους ιστότοπούς μας μέσω ενός συνδέσμου που περιέχεται σε e-mail, θα συσχετίσουμε τη συμπεριφορά περιήγησής σας και θα κάνουμε κλικ στα στοιχεία της κράτησής σας στην πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων μας. Χρησιμοποιούμε κυρίως αυτά τα δεδομένα για να σας αποκλείσουμε από περαιτέρω διαφημίσεις αφού κάνετε κράτηση πτήσης.
Εξατομικευμένη στόχευση κοινού μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε εξατομικευμένες διαφημίσεις και προσφορές στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα Facebook Custom Audience. Αυτό το πρόγραμμα μας επιτρέπει, μεταξύ άλλων, να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις και προσφορές στη ροή ειδήσεων σας σε πλατφόρμες του Facebook, συμπεριλαμβανομένων των Facebook Messenger και Instagram. Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πρόγραμμα για να σας αποκλείσουμε από διαφημιστικές καμπάνιες σε πλατφόρμες του Facebook, εάν, για παράδειγμα, έχετε ήδη λάβει παρόμοιες διαφημίσεις ή προσφορές μέσω e-mail. Για να επιτρέψουμε στο Facebook να καθορίσει εάν έχετε ήδη λογαριασμό, κοινοποιούμε τη διεύθυνση e-mail και τον αριθμό τηλεφώνου σας με ασφαλή τρόπο (hash) σε ψευδωνυμοποιημένη μορφή. Δεν μοιραζόμαστε άλλα δεδομένα με το Facebook. Αντίθετα, το Facebook μας παρέχει μόνο συγκεντρωτικά δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Αυτά είναι δεδομένα που δεν μπορούν να συνδεθούν άμεσα με το άτομό σας. Το Facebook δεν μας ενημερώνει εάν έχετε λογαριασμό Facebook ή όχι. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα παραμένουν ασφαλή και εμπιστευτικά. Για να προσδιορίσουμε το κοινό-στόχο μας για μια συγκεκριμένη καμπάνια στο Facebook, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία κράτησης ή τα δεδομένα που συλλέγουμε όταν χρησιμοποιείτε τους ιστότοπούς μας, τις εφαρμογές μας για κινητές συσκευές ή άλλα ψηφιακά μέσα μας. Το Facebook μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγονται για εσάς για να προσδιορίσει ένα παρόμοιο κοινό. Αυτό μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε ένα νέο κοινό μέσω του Facebook. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις ειδικές σελίδες στο Facebook για να μάθετε πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας για το πρόγραμμα εξατομικευμένου κοινού και πώς μπορείτε να ελέγξετε ποιες πληροφορίες χρησιμοποιούνται από το Facebook για να εξατομικεύσει τις ανακοινώσεις που σας κοινοποιούνται. Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε την Πολιτική απορρήτου του Facebook . Ενδέχεται επίσης να συμμετέχουμε σε παρόμοια προγράμματα που προσφέρονται από άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Google, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, WeChat, Kakaotalk και LINE. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τις αντίστοιχες πολιτικές απορρήτου αυτών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας. Εάν έχετε λογαριασμό στην Air France, αφού συνδεθείτε, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα https://wwws.airfrance.fr/profile/communication-preferences και να αλλάξετε την προτίμησή σας "Εξατομικευμένες προσφορές Air France" για να την απενεργοποιήσετε. Εάν δεν έχετε λογαριασμό στην Air France, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας (δείτε την ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω). Όταν επικοινωνείτε μαζί μας, χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση e-mail για την οποία θέλετε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας. Μπορεί επίσης να έχετε συναινέσει να λαμβάνετε εξατομικευμένες διαφημίσεις και προσφορές σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποδεχόμενοι την πολιτική μας για τα cookie. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμβουλευτείτε την Πολιτική διαχείρισης cookie μας για να δείτε πώς μπορείτε να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας.
Εξατομικευμένες προσφορές: στόχος μας είναι να σας παρέχουμε προσφορές για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας που είναι προσαρμοσμένα στους τομείς ενδιαφέροντός σας και αφορούν τις προσδοκίες σας. Για τον σκοπό αυτό, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τις κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που περιγράφονται στην ενότητα 3.1. Για παράδειγμα, με τη συγκατάθεσή σας, ενδέχεται να σας στείλουμε e-mail μετά την επιστροφή σας από το ταξίδι με προσφορές που βασίζονται στο ιστορικό των κρατήσεών σας, για να σας εμπνεύσουμε για το επόμενο ταξίδι σας. Με τον ίδιο τύπο επικοινωνίας, μπορούμε επίσης να προτείνουμε άλλες παρόμοιες υπηρεσίες όπως ενοικίαση οχημάτων, ασφαλιστικές υπηρεσίες ή κρατήσεις ξενοδοχείων που προσφέρονται από τους συνεργάτες μας. Σε αυτήν την περίπτωση, όλες οι επικοινωνίες αποστέλλονται από την AIR FRANCE. Δεν κοινοποιούνται στοιχεία επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας για αυτόν τον σκοπό χωρίς τη συγκατάθεσή σας.
Νομική βάση επεξεργασίας: ανάλογα με τη φύση της σχέσης σας με την εταιρεία μας (υφιστάμενος πελάτης ή υποψήφιος πελάτης) και τις ενημερώσεις που σας στέλνουμε, επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα όπως περιγράφεται στην παρούσα παράγραφο με βάση τη συγκατάθεσή σας ή για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων μας ή των συνεργατών μας (σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για την εμπορική διαφήμιση) προκειμένου να προωθήσουμε τις υπηρεσίες μας και να πραγματοποιήσουμε ενέργειες άμεσου μάρκετινγκ λαμβάνοντας υπόψη την εμπορική σας σχέση με την εταιρεία μας. Έχετε το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να αντιταχθείτε στη χρήση των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα για σκοπούς άμεσου μάρκετινγκ (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω).
Κατάργηση εγγραφής: μπορείτε πάντα να διαγραφείτε από τη λήψη εξατομικευμένων διαφημίσεων και προσφορών. Ακολουθεί μια εξήγηση σχετικά με τον τρόπο διαγραφής.
- E-mail: μπορείτε να διαγραφείτε από τις διαφημίσεις και τις προσφορές μας στα e-mail των κρατήσεων και του προγράμματος επιβράβευσης, καθώς και στα e-mail όπου έχετε εγγραφεί ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής. Εάν έχετε λογαριασμό Flying Blue, μπορείτε επίσης να καταργήσετε την εγγραφή σας τροποποιώντας τις προτιμήσεις επικοινωνίας στο προφίλ σας. Εάν διαγραφείτε, θα λαμβάνετε μόνο τα απαραίτητα e-mail για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας (π.χ, την επιβεβαίωση της κράτησής σας, το ταξιδιωτικό σας σημείωμα και το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο) ή, εάν είστε μέλος του προγράμματος επιβράβευσης Flying Blue, μόνο τα e-mail που αφορούν τη λειτουργία του προγράμματος (π.χ. μηνύματα που σας ενημερώνουν για την κατάσταση του λογαριασμού σας).
- Ταχυδρομείο: μπορείτε να αντιταχθείτε στη λήψη εξατομικευμένων προσφορών μέσω ταχυδρομείου επικοινωνώντας μαζί μας (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω).
- Άλλα κανάλια επικοινωνίας: εάν έχετε επιλέξει να λαμβάνετε εξατομικευμένες διαφημίσεις και προσφορές μέσω ειδοποιήσεων για κινητές συσκευές, μπορείτε να εξαιρεθείτε τροποποιώντας τις ρυθμίσεις του smartphone σας (για ειδοποιήσεις push). Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του παρόχου κοινωνικής δικτύωσης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εξαίρεσης από τη λήψη εξατομικευμένων διαφημίσεων και προσφορών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Messenger, WhatsApp και WeChat).
- Επικοινωνήστε με το τμήμα Προστασίας Δεδομένων μας: μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να διαγραφείτε από τη λήψη μηνυμάτων που περιέχουν διαφημίσεις και προσφορές (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω).
στ) Για να επικοινωνήσουμε μαζί σας Χρησιμοποιούμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προγράμματα επιβράβευσής μας, για να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας και να επεξεργαστούμε τα παράπονά σας. Νομική βάση επεξεργασίας: Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα επειδή είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασης μεταφοράς και την παροχή των υπηρεσιών μας.
ζ) Για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των πτήσεών μας Οποιοδήποτε περιστατικό που ενδέχεται να επηρεάσει την ασφάλεια μιας πτήσης μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο ηλεκτρονικής καταγραφής ή/και υποβολής καταγγελίας και να οδηγήσει, σε περίπτωση σοβαρών γεγονότων, σε απαγόρευση μεταφοράς στις πτήσεις που εκτελεί η Air France για τους ενδιαφερόμενους επιβάτες. Αυτή η ηλεκτρονική καταγραφή πραγματοποιείται κυρίως για τη διαχείριση σημαντικών γεγονότων που αφορούν την ασφάλεια των πτήσεων και ειδικότερα συμβάντων που αφορούν τη συμπεριφορά απείθαρχων επιβατών. Στο πλαίσιο αυτό, οι πληροφορίες των ενδιαφερομένων είναι προσβάσιμες μόνο σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Air France και τηρούνται για 5 χρόνια. Σε περίπτωση υποβολής καταγγελίας, τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση των εν εξελίξει δικαστικών διαδικασιών και τηρούνται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και των μέτρων που επιβάλλονται. Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται επίσης για στατιστικούς σκοπούς και συστημική ανάλυση της ασφάλειας των πτήσεων με ανωνυμοποιημένο τρόπο. Σε περίπτωση απαγόρευσης μεταφοράς που γνωστοποιείται από την εταιρεία, για σοβαρά γεγονότα, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται ταχυδρομικά πριν από την εγγραφή τους για τη διάρκεια κατά την οποία θα ισχύουν γι' αυτούς αυτά τα ειδικά μέτρα ασφαλείας και έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις παρατηρήσεις τους εντός της προθεσμίας που προβλέπει η διαδικασία. Για την επεξεργασία αυτή εφαρμόζονται ενισχυμένα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία αυτών των δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα και τη διόρθωσή τους, ανατρέξτε στην ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω.
Νομική βάση επεξεργασίας: επεξεργαζόμαστε αυτά τα δεδομένα για να συμμορφωθούμε με τις νομικές ή κανονιστικές υποχρεώσεις που υπέχουμε, αλλά και προς το έννομο συμφέρον μας, προκειμένου να είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε την ασφάλεια των πτήσεών μας και των άλλων επιβατών. Η διεκπεραίωση της απαγόρευσης επιβίβασης σε αεροσκάφη της εταιρείας έχει εγκριθεί από το CNIL (απόφαση αριθ. 2016-240 της 21ης Ιουλίου 2016).
η) Για να διαχειριζόμαστε τις διαφορές μας, να αποτρέπουμε περιπτώσεις απάτης ή να συμμορφωνόμαστε με τις νομικές μας υποχρεώσεις Συλλέγουμε, αποθηκεύουμε και χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας για εσωτερικούς επιχειρηματικούς σκοπούς, όπως η τήρηση αρχείων, η διαχείριση των διαφορών μας, η πρόληψη των οφειλών και η καταπολέμηση της απάτης. Σε περίπτωση απάτης, ενδέχεται να συμπεριλάβουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα στα συστήματα εσωτερικού ελέγχου και ειδοποίησης μας. Επιπλέον, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τις νομικές και φορολογικές μας υποχρεώσεις. Υπάρχει πιθανότητα να συλλέγουμε τα στοιχεία ταυτότητάς σας βάσει νομοθετικών διατάξεων, καθώς και τις πληροφορίες της κράτησης και του ταξιδιού σας, και να τα κοινοποιούμε σε δημόσιες αρχές ή κυβερνητικούς οργανισμούς για σκοπούς συνοριακού ελέγχου, μετανάστευσης, εισόδου στην επικράτεια ενός κράτους, ασφάλειας ή καταπολέμησης της τρομοκρατίας. Νομική βάση επεξεργασίας: Επεξεργαζόμαστε αυτά τα δεδομένα για να συμμορφωθούμε με τις νομικές ή κανονιστικές υποχρεώσεις που υπέχουμε, αλλά και προς το έννομο συμφέρον μας, ιδίως για τη διαχείριση διαφορών, την πρόληψη οφειλών ή την καταπολέμηση της απάτης.
Νομική βάση επεξεργασίας: η Air France και η Air Corsica, ως κοινοί υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων, συλλέγουν και επεξεργάζονται τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα στη νομική βάση της συγκατάθεσής σας και προς το συμφέρον σας, προκειμένου να σας παρέχουν τις ακόλουθες υπηρεσίες: έκδοση μη μεταβιβάσιμου ατομικού αριθμού βεβαίωσης ως "κάτοικος Κορσικής". Αυτή η επεξεργασία γίνεται προκειμένου να σας προσφερθεί ένα προσαρμοσμένο ταξίδι κατά την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων μετ' επιστροφής με αναχώρηση από την Κορσική με την Air France και την Air Corsica, σε δρομολόγια εκπλήρωσης υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας.
ια) Για να σας προσφέρουμε συγκεκριμένες υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, διαγωνισμούς ή έκτακτες καμπάνιες Για συγκεκριμένες υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, διαγωνισμούς ή έκτακτες καμπάνιες, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για σκοπούς άλλους από αυτούς που περιγράφονται στην παρούσα πολιτική απορρήτου. Σας ενημερώνουμε για αυτούς τους σκοπούς όταν συμμετέχετε στην υπηρεσία, στην εκδήλωση, στον διαγωνισμό ή στην καμπάνια ή όταν κάνετε λήψη της αντίστοιχης εφαρμογής.
5.2 Νομική βάση Όπως αναφέρθηκε στους σκοπούς που περιγράφονται παραπάνω, μπορούμε να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα μόνο εάν έχουμε νομική βάση για να το κάνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις, η νομική βάση επεξεργασίας των δεδομένων σας είναι "απαραίτητη για την εκτέλεση της σύμβασης μεταφοράς" και, γενικότερα, για την παροχή των υπηρεσιών μας. Ορισμένες μορφές επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα μπορεί να γίνονται βάσει προηγούμενης συγκατάθεσής σας. Μπορείτε να την αποσύρετε ανά πάσα στιγμή για τη σχετική επεξεργασία (βλ. ενότητα 9 "ΠΩΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ;" παρακάτω). Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα εάν εμείς (ή τρίτα μέρη) έχουμε έννομο συμφέρον. Πάντα αξιολογούμε προσεκτικά όλα τα συμφέροντα: τα δικά σας, τρίτων και της εταιρείας μας. Σε αυτή τη βάση, για παράδειγμα, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας, ιδίως για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των πτήσεων μας ή για λόγους στατιστικής έρευνας ή άμεσου μάρκετινγκ ή για να προσφέρουμε εκπτώσεις και εξατομικευμένες προσφορές (βλ. 5.1 δ έως στ, η και ι παραπάνω για περισσότερες πληροφορίες). Ενδέχεται να έχουμε νομική υποχρέωση να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας, π.χ. για να ολοκληρώσουμε διατυπώσεις μετανάστευσης (βλ. 5.1.η παραπάνω για περισσότερες πληροφορίες). Εάν αρνηθείτε να παράσχετε τα προσωπικά δεδομένα που χρειαζόμαστε για την εκτέλεση της σύμβασης ή για την εκπλήρωση μιας νομικής απαίτησης, ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να παρέχουμε όλες ή μέρος των υπηρεσιών που μας ζητήσατε. Για παράδειγμα, μπορεί να ακυρώσουμε την πτήση σας ή να μην είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε πρόσθετες υπηρεσίες που μας ζητήσατε. Εάν παρέχετε ελλιπείς ή εσφαλμένες πληροφορίες, ενδέχεται να σας αρνηθούμε την επιβίβαση ή την είσοδο σε ξένο έδαφος σύμφωνα με το ισχύον διεθνές δίκαιο.
6.1. Γενικά Προκειμένου να διασφαλίσουμε την παροχή των υπηρεσιών μας και, δεδομένων των δραστηριοτήτων μας σε πολλές χώρες, να σας προσφέρουμε την ίδια εμπειρία σε όλους τους προορισμούς μας, πρέπει να κοινοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς παραλήπτες. Στην εταιρεία μας, τα δεδομένα σας υποβάλλονται σε επεξεργασία από δεόντως εξουσιοδοτημένο προσωπικό: προσωπικό πτήσης, αντιπρόσωποι των κέντρων επικοινωνίας πελατών μας, τμήματα πωλήσεων, φορείς εκμετάλλευσης, τμήματα πληροφορικής, κ.λπ. Μπορούμε επίσης να διαβιβάσουμε τα δεδομένα σας σε τρίτους, όπως εταιρείες του Ομίλου μας, συμπεριλαμβανομένης της KLM, των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιρειών μας, των ταξιδιωτικών σας πρακτόρων, παρόχων υπηρεσιών πληρωμών, παρόχων υπηρεσιών ή υπεργολάβων, κ.λπ. για τους σκοπούς που περιγράφονται στο σημείο 6.2. Από αυτή την άποψη, σας υπενθυμίζουμε ότι απαιτούμε από όλους τους υπεργολάβους μας να εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα εμπιστευτικότητας και προστασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία κατ' εφαρμογή των κανονισμών και της παρούσας Πολιτικής.
6.2 Κοινοποίηση των δεδομένων σας σε τρίτα μέρη
Ενδέχεται να διαβιβάσουμε ή να κοινοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα με τρίτα μέρη για τους ακόλουθους σκοπούς:
α) Για τη διευκόλυνση των κρατήσεων και την πραγματοποίηση των ταξιδιών σας
β) Για την υποστήριξη των διαδικασιών μας και την παροχή των υπηρεσιών μας Για την παροχή των υπηρεσιών μας, χρησιμοποιούμε και άλλες κατηγορίες τρίτων μερών, όπως συγκεκριμένους παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής, παρόχους κοινωνικής δικτύωσης, εταιρείες μάρκετινγκ ή ανεξάρτητες υπηρεσίες εντοπισμού και πρόληψης περιστατικών απάτης. Όπως συμβαίνει με όλους τους υπεργολάβους μας, αυτά τα τρίτα μέρη υποχρεούνται να προστατεύουν τα προσωπικά σας δεδομένα με επαρκή τρόπο και να τα επεξεργάζονται μόνο σύμφωνα με τις οδηγίες μας για την εφαρμογή των κανονισμών και της παρούσας Πολιτικής. Στον όμιλο Air France-KLM, οι δραστηριότητές μας επεξεργασίας βασίζονται σε κεντρικές βάσεις δεδομένων και συστήματα που ενδέχεται να φιλοξενούνται ή να διαχειρίζονται από μια εταιρεία του ομίλου για λογαριασμό άλλων εταιρειών του ομίλου. Επιπλέον, για λόγους αποτελεσματικότητας, πέρα από τις υπηρεσίες που σχετίζονται με ταξίδια, ορισμένες επιχειρησιακές και εμπορικές λειτουργίες μπορεί να παρέχονται από εταιρεία του ομίλου για άλλες εταιρείες του ομίλου. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες του ομίλου μας είναι πιθανό να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα στο πλαίσιο αυτών των διαδικασιών επεξεργασίας. Οι εταιρείες του ομίλου μας μπορούν να επεξεργάζονται τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα μόνο στο πλαίσιο αυτών των δραστηριοτήτων και σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική.
γ) Για τη διαχείριση των προγραμμάτων επιβράβευσής μας και των σχετικών παροχών μας Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμβουλευτείτε το κεφάλαιο "1. ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;" και το σημείο γ) στην ενότητα "4. ΠΩΣ ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ;".
δ) Για τη βελτίωση των διαδικτυακών μας υπηρεσιών και των εφαρμογών μας για κινητές συσκευές Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμβουλευτείτε το σημείο γ) στην ενότητα "5. ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ;".
ε) Για τη διαχείριση των λογαριασμών των εταιρικών πελατών μας και των ταξιδιωτικών πολιτικών τους Εάν κάνετε κράτηση πτήσης χρησιμοποιώντας τον εταιρικό λογαριασμό του εργοδότη σας, ο εργοδότης σας θα έχει πρόσβαση σε ορισμένες λεπτομέρειες κράτησης, όπως η τιμή του εισιτηρίου, οι ημερομηνίες ταξιδιού και ο προορισμός σας. Ο εργοδότης σας είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα.
στ) Για τη διεκπεραίωση πληρωμών και επιστροφών χρημάτων Για τη διεκπεραίωση πληρωμών και επιστροφών χρημάτων για τις αγορές και τις κρατήσεις σας, ενδέχεται να κοινοποιήσουμε ορισμένα δεδομένα σε τρίτα μέρη, όπως τράπεζες, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ή παρόχους που προσφέρουν υπηρεσίες πληρωμών. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτοί οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών διενεργούν επίσης ελέγχους για την πρόληψη περιστατικών απάτης. Αυτά τα τρίτα μέρη διαθέτουν τις δικές τους πολιτικές απορρήτου που ισχύουν για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα.
ζ) Για εξατομικευμένο μάρκετινγκ μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο σημείο στ) της ενότητας "5. ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ;".
η) Για να επιτρέψουμε στους συνεργάτες μας να σας παρέχουν τις υπηρεσίες τους και να τις προσαρμόσουν στις ανάγκες σας Ενδέχεται να μοιραστούμε τις πληροφορίες σας με τρίτα μέρη που προσφέρουν υπηρεσίες ή προϊόντα προσβάσιμα μέσω εμάς (για παράδειγμα, πτήση με άλλο αερομεταφορέα, κατάλυμα σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο). Είναι επίσης πιθανό να μοιραστούμε ορισμένες μη εξατομικευμένες πληροφορίες (προορισμός, ημερομηνία και διάρκεια του ταξιδιού) με αυτούς τους συνεργάτες, ώστε να προσαρμόσουν και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που σας παρέχουν. Στην περίπτωση αυτή, αυτές οι ανταλλαγές πραγματοποιούνται μέσω αξιόπιστων τρίτων μερών. Οι συνεργάτες μας έχουν επίσης τις δικές τους πολιτικές απορρήτου που ισχύουν για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα.
6.3 Ειδικές υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, καμπάνιες ή διαγωνισμοί Για ορισμένες υπηρεσίες, εφαρμογές, εκδηλώσεις, καμπάνιες, παίγνια ή διαγωνισμούς που μπορεί να προσφέρουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία πελάτη σας εκτός από τις συνήθεις υπηρεσίες μας, ενδέχεται να κοινοποιήσουμε τα δεδομένα σας με τρίτα μέρη εκτός από αυτά που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική (για παράδειγμα: όταν διοργανώνουμε μια καμπάνια ή μια εκδήλωση σε συνεργασία με έναν συνεργάτη ή όταν ενσωματώνουμε τις υπηρεσίες του στις εφαρμογές μας). Σε αυτήν την περίπτωση, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, οι πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία αυτών των δεδομένων ενδέχεται να σας κοινοποιηθούν μέσω συγκεκριμένων ειδοποιήσεων ή πολιτικών απορρήτου κατά τη λήψη της εφαρμογής ή την εγγραφή στην υπηρεσία, την εκδήλωση, την καμπάνια ή τον διαγωνισμό χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη φόρμα.
6.4. Δημόσιες αρχές Όπως με κάθε αεροπορική εταιρεία, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς στη Γαλλία και διεθνώς, ενδέχεται να μας ζητηθεί νομικά να συλλέξουμε και να κοινοποιήσουμε τα στοιχεία ταυτοποίησής σας (π.χ. πληροφορίες σχετικά με το διαβατήριό σας), καθώς και τις πληροφορίες κράτησης και ταξιδιού, στις γαλλικές δημόσιες αρχές (τελωνεία, μετανάστευση, αστυνομία, κ.λπ.) ή στις χώρες από ή προς τις οποίες ταξιδεύετε για σκοπούς συνοριακού ελέγχου, διατυπώσεων μετανάστευσης, εισόδου στην επικράτεια ή καταπολέμησης της τρομοκρατίας ή οποιουδήποτε άλλου σοβαρού εγκλήματος. Για πτήσεις που εκτελούνται από την Air France και οι οποίες αναχωρούν από τη Γαλλία προς χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή αναχωρούν από χώρα εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τη Γαλλία, σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 78-18 της 6ης Ιανουαρίου 1978 περί πληροφορικής, αρχείων και ελευθεριών, όπως τροποποιήθηκε, και το άρθρο L. 232-7 του γαλλικού Κώδικα Εσωτερικής Ασφάλειας, σας ενημερώνουμε ότι τα ακόλουθα δεδομένα ενδέχεται να διαβιβαστούν στη Μονάδα Στοιχείων Επιβατών (ΜΣΠ) σύμφωνα με τις μεθόδους επεξεργασίας και για τους σκοπούς που ορίζονται στο υπ' αριθμ. 2014-1095 διάταγμα της 26/09/2014:
- API (Advanced Passenger Information, εκ των προτέρων πληροφορίες των επιβατών): δεδομένα ταυτοποίησης και δεδομένα που σχετίζονται με το ταξίδι που συλλέγονται κατά το check-in,
- PNR (Record Name Passenger, κατάσταση ονομάτων επιβατών): τα δεδομένα κράτησης μεταδίδονται αυτόματα στην ΜΣΠ.
6.5. Ιστότοποι τρίτων Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές μας για κινητές συσκευές περιέχουν συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων. Εάν ακολουθήσετε αυτούς τους συνδέσμους, πραγματοποιείτε έξοδο από τους ιστότοπους και τις εφαρμογές μας για κινητές συσκευές. Η παρούσα πολιτική απορρήτου δεν ισχύει για τους ιστότοπους αυτών των τρίτων. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς αυτά τα τρίτα μέρη επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα, ανατρέξτε στις αντίστοιχες πολιτικές απορρήτου ή/και στις πολιτικές διαχείρισης cookie.
Δεσμευόμαστε να τηρήσουμε τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει το απαραίτητο όριο για τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία και οι οποίοι περιγράφονται στην ενότητα 5 της παρούσας Πολιτικής. Αυτές οι περίοδοι τήρησης ορίζονται αναλόγως των σκοπών της επεξεργασίας που εφαρμόζουμε και λαμβάνουμε ιδιαίτερα υπόψη τις ισχύουσες νομικές διατάξεις που επιβάλλουν επακριβή περίοδο τήρησης για ορισμένες κατηγορίες δεδομένων, τυχόν ισχύουσες προθεσμίες παραγραφής, καθώς και τις συστάσεις της CNIL, δηλ. της αρχής προστασίας δεδομένων στη Γαλλία, σχετικά με ορισμένες κατηγορίες επεξεργασίας.
10.1 Η δέσμευσή μας Η ασφάλεια και το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων που μας εμπιστεύεστε αποτελεί προτεραιότητά μας. Επομένως, εφαρμόζουμε όλα τα χρήσιμα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα –σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις (ιδίως το άρθρο 32 του ΓΚΠΔ)– όσον αφορά τη φύση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μας κοινοποιείτε και τους κινδύνους που ενέχει η επεξεργασία τους, προκειμένου να διαφυλαχθεί η ασφάλειά τους και, ειδικότερα, να αποτραπεί οποιαδήποτε καταστροφή, απώλεια, αλλοίωση, αποκάλυψη, εισβολή ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, κατά λάθος ή παράνομα.
10.2 Τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουμε Τραπεζικές συναλλαγές Είμαστε υποχρεωμένοι να συμμορφωνόμαστε με το Πρότυπο Ασφάλειας Δεδομένων του Κλάδου Πληρωμών (PCI DSS) που έχει εκδοθεί από το Συμβούλιο Προτύπων Ασφαλείας PCI (PCI SSC). Αυτό το πρότυπο δημιουργήθηκε για να ενισχύσει τον έλεγχο των πληροφοριών κατόχων κάρτας με στόχο τη μείωση της δόλιας χρήσης μέσων πληρωμής. Οι πάροχοι υπηρεσιών της AIR FRANCE που ενδέχεται να επεξεργαστούν δεδομένα τραπεζικών καρτών πρέπει να συμμορφώνονται με το πρότυπο PCI DSS. Προσπαθούμε να καταπολεμήσουμε τις πρακτικές κλοπής ταυτότητας στο διαδίκτυο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούμε, για παράδειγμα, μηχανισμό για τον εντοπισμό δόλιων πληρωμών που γίνονται με τραπεζική κάρτα. Αυτός ο μηχανισμός προορίζεται για την προστασία σας σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της τραπεζικής σας κάρτας. Η προστασία των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα Λαμβάνουμε υπόψη την ασφάλεια των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μας εμπιστεύεστε και, ως εκ τούτου, εφαρμόζουμε διάφορα οργανωτικά μέτρα που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της υπευθυνότητας των εργαζομένων μας. Τα ειδικά προγράμματα της εταιρείας μας καθιστούν δυνατή τη αυτή την ευαισθητοποίηση καθώς και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και προτύπων ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό, τίθεται στη διάθεσή τους ένα πλούσιο υλικό τεκμηρίωσης για θέματα ασφάλειας πληροφοριών και προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Επιπλέον, εφαρμόζουμε τεχνικά μέτρα προσαρμοσμένα στη φύση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μας κοινοποιείτε και στους κινδύνους που ενέχει η επεξεργασία τους. Επομένως, ελέγχουμε αυστηρά τη φυσική και λογική πρόσβαση στους εσωτερικούς διακομιστές που φιλοξενούν ή επεξεργάζονται τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα. Προστατεύουμε το δίκτυό μας με υλικά μέσα (Τείχος προστασίας, IDS, DLP κ.λπ.) καθώς και αρχιτεκτονικές (συμπεριλαμβανομένων πρωτοκόλλων ασφαλείας, όπως το TLS 1.2) που είναι συμβατές με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την πρόληψη και τον περιορισμό του κινδύνου κακόβουλης χρήσης στον κυβερνοχώρο. Η εξέλιξη των μηχανισμών ασφαλείας μας Διαθέτουμε εσωτερικές διαδικασίες που βασίζονται στα καλύτερα πρότυπα, και ειδικότερα στην οικογένεια προτύπων ISO 27000, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα επίπεδο ασφάλειας σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές. Βασιζόμαστε σε αφοσιωμένους ειδικούς για να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό επίπεδο προστασίας. Ειδικότερα, διατηρούμε προνομιακή σχέση με την ANSSI (Εθνική Υπηρεσία για την Ασφάλεια των Πληροφορικών Συστημάτων), η οποία μας επιτρέπει να υποστηρίζουμε τη γαλλική αναφορά όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
10.3 Πώς προστατεύετε τον εαυτό σας;
10.4 Διαχείριση συμβάντων ασφαλείας Δεν υφίσταται μηδενικός κίνδυνος. Ακόμη και αν εφαρμόσουμε όλα τα μέτρα που κρίνονται ως τυπικά όσον αφορά την ασφάλεια, μπορεί να προκύψουν αστάθμητοι παράγοντες. Για τον λόγο αυτό διαθέτουμε συγκεκριμένες διαδικασίες και πόρους προκειμένου να διαχειριστούμε τα όποια συμβάντα ασφαλείας με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Έχουμε επίσης θέσει σε εφαρμογή μια ειδική διαδικασία για την αξιολόγηση της πιθανής παραβίασης των δεδομένων σας προσωπικού χαρακτήρα, ενημερώνουμε την αρμόδια αρχή εντός της προθεσμίας που προβλέπεται από τους κανονισμούς και σας προειδοποιούμε όταν αυτή η παραβίαση είναι πιθανό να προκαλέσει σημαντικό κίνδυνο παραβίασης της ιδιωτικής σας ζωής. Πραγματοποιούνται περιοδικά ασκήσεις για τον έλεγχο της λειτουργίας των εγκαταστάσεων ασφαλείας και της επάρκειας των διαδικασιών και των μηχανισμών που εφαρμόζονται.
Αυτή η έκδοση ισχύει από τις 15 Μαΐου 2021. Αντικαθιστά την έκδοση της 1ης Μαρτίου 2021. Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιούμε την παρούσα Πολιτική κατά καιρούς. Όλες οι τροποποιήσεις δημοσιεύονται στον ιστότοπό μας. Συνιστάται να ανατρέχετε σε αυτή την τακτικά, ειδικά όταν κάνετε κράτηση για νέες πτήσεις με την εταιρεία μας.